Wednesday, July 22, 2009

kesat air mata mu.

kecewa.

kecewa.

kecewa.

sedih.

sedih.

sedih.


tapi, harus sampai bila?

harus bila berhenti menangis?

harus bila berhenti mengeluh.

bila bahagia di cari tak kutemui.

bila impian itu tak dilunasi.

bila permohonan itu diketepi.

.......................

oh diri.

jiwa atiqah.

bukankah ada ALLAH?

bukankah ALLAH mendengar dan mengetahui?

bukankah ALLAH itu ada?

bukankah ALLAH tahu yang terbaik?

....................

kemana diri harus melangkah membawa diri ini pergi?

ke jalan mana?

jangan toleh belakang.

jangan.jangan.

nanti engkau sakit.

jangan.

...................

oh ALLAH. oh RABBi.

teguhkan hati ini.

kuatkan jiwa ini.

maha KUAT, maha PEMBERI hanya diriMu.

.................

ampuni diri ini.

ampunilah.

sayangi diri ini.

sayangilah.

cintai diri ini.

cintailah.

................

tolonglah......

tolong........


................

ku menangis lagi.

resah tak bertepi.

kembalikan aku pada CAHAYAMU. Pada JANJI mu.

aku merasa sendiri.

resah tak bertepi.

kembalikan aku.

kembalikan aku.

kembalikan.

................

oh ALLAH.

untuk ibuku..

aku mohon bahagianya yang ada bersama bahagiaku.

ampuni dosanya.
dan ampuni dosaku.

kelemahanku.

oh ALLAH,

untuk ayahku.

aku mohon redhanya.

aku mohon kau sayangi dia.

aku mahu membahagiakan mereka seadanya.

..................

aku merasa sendiri.

di persimpangan tak berpenghujung.

sampai bila ku harus menanti?

mohon jawapanmu ya ALLAH.

AKU HAMBA HINA.

No comments: