Wednesday, October 6, 2010

Habis lah~

inna lillahi wainna ilaihi raajii'uun

Ingatlah atiqah, segalanya datang dari ALLAH.. dab bakal kembali kepada ALLAH

saat ini, benar-benar iman ini sedang diuji dengan amat dalam..

moga ini menjadi kafarah dosa..

tidak perlu disesali apa yang sudah berlaku dan terjadi.
tak perlu.

......

sibuk amat.  hingga terlupa untuk menghantar asssignmet di turnitin..dan ianya sudah expired. assignment yang bakal di penalise!

astaghfirullah...

tapi aku lupa kerana kecuaian aku..
dan aku lupa kerana aku sibuk dengan usrah intensif..
tapi aku tak salahkan usrah itu..
kerana aku tahu..
aku dah lakukan amal akhirat semalam..hingga ALLAH izin aku lupa..

disinilah imanku diuji..

tak mengapalah..
di penalise pun..fail pun..

tak mengapalah...

hanya mampu tawakal dan berharap!

astaghfirulllah..

kawan2, tolong doakan tiqah kuat hati...!

No comments: